24 nov 2009

Nu är det bara 29 dagar kvar till jul!

Skriver detta inlägg nyvaken som jag är. Natten har varit lugn men lika trött är jag för det. 🙂 Nu ska jag åka med sonen till doktorn för koll av hans astma. Sedan lite mat och sömn innan det är dags att åka till jobbet igen.

Dagens aktivitet: Inställd 😉
Jag hade planerat städa stora hallen idag men trött som jag är får det vänta till i morgon när jag inte ska iväg och jobba igen.

Dagens middag: Tacotorsk & kokt potatis

Dagens hushållspyssel:

2 Comments »

  1. Tacotorsk.. Vad gott det låter!!

    • 2
      blob2babe Says:

      Ja det är jättegott faktiskt och även mina barn som ej är älskare av fisk äter den med glädje. Den enda förändring jag gör är att jag använder mig av riktig vispgrädde när jag gör den.


RSS Feed for this entry

Lämna en kommentar