Arkiv för november 23rd, 2009

23 nov 2009

23 november 2009

Nu är det bara 30 dagar kvar till jul!

Helgen handlade om familj, övningskörning & bak. Men nu är det en ny vecka och jag är bokad natt hela denna vecka nästan. Måndag, tisdag, torsdag, lördag och slutligen söndag. Eftersom jag känner att jag halkat efter i mina uppdateringar kommer jag att börja göra utkast till varje dag som jag sedan enkelt kan justera för att få till bra inlägg.

Dagens aktivitet: Städa & barnvakt
Idag har jag städat och plockat efter helgen. Tycker inte att vi stökade ner så mycket men det blev rörigt ändå och golven behövde sig en rejäl genomkörare i hallen, på toan och i köket. Jag har även hunnit med att vara barnvakt till tvillingarna en sväng de är super härliga just nu, helt enkelt glada, bubbliga och ur mysiga. Nu är det dags för sängen en stund innan klockan ringer och det är dags att kila iväg till jobbet.

Dagens middag: Ärtsoppa på rulle & limpa med ost på.

Dagens hushållspyssel: Plocka ihop, dammsuga & torka golven.