Arkiv för november 12th, 2009

12 nov 2009

12 november 2009

Dag 39 – Här kommer en något försenad rapport av torsdagens händelser. Under torsdagen var jag ledig hela dagen. Jag och min sambo passade på att införskaffa lite nya kläder åt oss och den hemmavarande sonen. En god lunch blev det även på restaurang och en fika på stan därefter. Eftermiddagen spenderade vi hos våra goda vänner A&M som även bjöd på dagens middag. Oj vad deras barn har vuxit sedan vi sågs sist, den minsta kände jag knappt igen.

Dagens aktivitet: Baka Kärleksmums
Jag fortsätter fylla på fikaförrådet i frysen med vad vi i min familj kallar kärleksmums. Vet dock att denna kaka har många namn; snoddas, chokladkaka med kokos m. fl Vad använder ni för namn på denna kaka? Något annat än det jag nämnt?

Det blir även städ inför helgen redan idag då jag jobbar två jobb i morgon, 08-20, och endast är ledig 1½ timme mitt på dagen.  Det blir mat och resa till och från jobben, nått annat hinner jag inte med.

Dagens middag: Älggryta hos A&M. (Ska försöka lura av henne receptet så jag kan lägga ut det.)

Dagens hushållspyssel: Plocka ihop, dammsuga, skura toa & torka golv

Inget internet =(

12 november 2009

Hej på er, 
mitt modem har gått sönder men jag  hoppas vara på gång igen i kväll. Lägger ut de inlägg som saknas då.

//  K

PS. ”Lånade” jobbdatorn till detta inlägg. ^^