Arkiv för november 8th, 2009

8 nov 2009

08 november 2009

Dag 35 – Då var det söndag igen och vi närmar oss så sakteliga advent. Jag riktigt längtar tiden går för sakta enligt mig. En vecka till är dock avklarad och jag jobbar vidare på min planering. 

Ljus

Så här mysigt hade vi igår. =)

Dagens aktivitet: Jobb, jobb, jobb…
Idag är det jobb från morgon till kväll. Jobbar förmiddag på mitt ena jobb fram till kl13 för att åka hem en stund och sedan jobba vidare på nästa ställe 16-21. Detta ger inte riktigt något utrymme att hinna något hemma idag. Jag har dock klämt in en promenad till jobbet i morse och hinner även med att slänga in en tvätt, hoppas jag i alla fall. Hur går det för er? Vad gör ni en dag som denna? 

Dagens middag: Hemgjorda köttbullar & kokt potatis

Dagens hushållspyssel: ”Tvätta”