Arkiv för november 9th, 2009

Tävling hos ”Vita drömmar och choklad”

09 november 2009

Jag har hittat ännu en bloggtävling som jag inte kunde motstå.

Var med och tävla du också!

Dessa två underbara värmeljushållare lottas ut.

 Klicka på bilden för att delta i utlottningen.

 

9 nov 2009

09 november 2009

Dag 36 – Måndag morgon, sambon är hemma  och jag är ledig hela dagen. Kan det bli bättre? Idag står en skön promenad och en kopp kaffe på stan på agendan. Vi ska försöka börja planera inköpen till barnens julklappar. Nästa gång han är långledig ska vi försöka ta oss en heldag för att komma iväg och införskaffa det som behövs inför jul.

Dagens aktivitet: Buffertdag
Jag har planerat in ännu en buffertdag idag, men en helt inaktiv dag blir det dock inte idag. Tvättstugan är bokad och lite städning har jag tänkt hinna med. Men större delen av dagen ska jag bara vara. Ta en promenad, lite fika, trevligt umgänge med sambon och till kvällen lite glögg med en skvätt whiskey i. Låter konstigare än det smakar jag lovar.  🙂

Dagens middag: Pannkakor & sylt

Dagens hushållspyssel: Tvätta, plocka ihop & dammsuga.